Blivit utmanad

 

Denna söta tjej ville att jag skulle svara på dessa frågor, och självklat ska jag göra det! :D

 

1. Om du fick 3 önskningar vad skulle du önska dig då?
1. Peace så klart! haha :D 2. Att sommaren här i Sverige var längre än vintern och inte tvärtom! 3. Att.. alla har det bäst (a)

2. Vilken är din favorit rätt?
hmm.. lite svårt, men jag tror att det är Thai-mat eller kanske grillat :D

3. Vad ska du hitta på i sommar? 
Jag har inte bestämt något speciellt, men bara ta det lugnt och vara med kompisarna tror jag :]

4. En film som får dig att börja gråta? 
Oj.. jag vet inte riktigt, jag brukar som inte kolla på sorgliga filmer men.. Jag saknar dig är rätt sorglig,, :(

5.  Vilket är ditt drömresemål? 
Åh mitt drömresemål har jag redan nått vilket var att åka till New York och skulle gärna åka dit igen snart<3
men det skulle även vara kul att besöka Japan kanske c:

6. morgonmänniska/kvällsmänniska? 
Kvällsmänniska!

7.  picknick/café?
åh det kan jag nog inte bestäma för båda är lika mysiga! :D

8. En låt som du kan lyssna på om och om igen? 
åh det är många! men
http://www.youtube.com/watch?v=SPRTpQMOZSw&feature=relmfu

9. Vilken affär/hemsida handlar du mest dina kläder? 
Carlings kanske och Ebay :3

10. Visa ett foto som du har tagit? 
oj jag har ju som tagit rätt många bilder (a) Bild som ajg tog då jag var uppe i Katolska kyrkan i Rom


11. jordgubbar/smultron?
Jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0