HEMMAAAA

HEJHEJ!!
nu har jag kommit hem!,, eller ja.. lite tidigare idag, vid halv 12 tiden.. har åkt flyg helanatten så har inte sovit så mkt alls.. är riktigt trött just nu och ska bara ta det lugnt och koka lite te. :)
Det har varit jätte bra i Thailand.. Nu när man kom hem så ösregnar det och åskar sjukt mycket.. strömmen gick och var borta rätt länge också.
Men jag ska nog göra samma sak som jag gjorde med Paris resan Att jag lägger in alla bilder från dagarna lite då och då. jag kommer att skriva datum & lägga in i Thailand kategorin.. så jag blandar dagarna i Thailand och dagarna här i Sverige :)



Kommentarer
Postat av: Alic'N

IIIISAAAAAK TRÄFFA MIG PÅ STAN IMORN, NÄSTA DAG ELR NÄR????

2011-07-23 @ 23:06:08
URL: http://aallyy.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0