Kärlekens bro

Paris ~Dag 5 ~ Onsdag

Efter katakomberna, när vi kom upp möttes vi av strålande sol och värme. . Var skönt att komma från den hemska, fuktiga, kalla, mörka underjorden till paris fina gator.

Senare på kvällen efter en middag på resturang skulle jag köpa ngt till Jay,  fick en idé att köpa ett lås ;)
På låset skrev jag Första bokstäverna i mitt och Jays (Jays riktiga) namn










Ni kanske tyckte att det var konstigt att jag köpte ett LÅS till Je av allt man kan köpa i paris, men som ni ser så är det inte bara jag som har  gjort det till sin kärlek, Hela bron är fylld med olika lås från olika länder, japan, frankrike, korea, tyskland osv. . så står det deras namn och evig kärlek.. Då låser man fast sin kärlek och har varsin nyckel. . så det var min present till Jay och han blev jätte glad : ) <3

Trackback
RSS 2.0