vissa har svaren, men tiger ändå

Alltså. . Jag hade lovat mig själv att komma igång med SOn för 2 veckor sedan. .det gick ju inte så bra. .och ikväll hade jag tänkt att iallafall försöka läsa igenom dom här 30 sidorna. .men ikket.
Lixom det är det SISTA so provet som vi har den här terminen. provet är på torsdag.
ÅH vad man blir stressad.
alltså jag vill ha jullov xD man orkar ju inte göra något dom sista 2 veckorna och det är ju då dom sista proven är.
Alla säger helatiden typ : jo men nu är det bara att kämpa, det är ju bara 2 veckor kvar, det orkar du!!
men nej det gör man faktiskt inte. >: (
2 sista veckorna är.. faktiskt.. dom.. drygaste.



enligt mig! :)

Kommentarer
Postat av: Lwill

Helt rätt har du! Sista veckorna borde man bara få chilla. Mysa med klassen och göra pepparkakor och grejer. :o

2010-12-07 @ 19:09:12
URL: http://lwille.blogg.se/
Postat av: yasmine

sv:

ja det måste vi.

närrr?

2010-12-09 @ 16:01:47
URL: http://upprepat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0